maanantai 24. syyskuuta 2012

24.9.2012 Köpiksen shoppailut

Ei me kyllä ostettu paljoakaan, shoppailupäivä oli enemmänkin fiilistelyä, hiplailua, kahvittelua, lounasta eli likkojen juttuja. Lauantaina ei käyty keskustassa ollenkaan. Pyörittiin Klampenborgissa (10 km keskustasta) ja Österbrossa (3 km keskustasta). Kaikki ihanat pikkuliikkeet on näillä kulmilla mm Voigt, Moshi Mosh, Ström ja Trois Pommes. Trois Pommesilla on aivan mieletön vintageliike. Sieltä löytyy niin mageita juttuja. Laitan kuvat liikkeestä myöhemmin. Tuskin maltan odottaa!!!!!!!!!!


Mun mustat hapsusaappaat Notabenestä. Mustat ja harmaat hapsusaappaat Isabel Marant. Kyseinen suunnittelija tuntuisi olevan tällä hetkellä the trendien luoja! Isabellaa myöhemmin lisää!


Pääkallosormus ostos 20 € jostain pikkuliikkeestä.


Pääkallokynttilä. Minähän en rahaa laita sisustamiseen. Mun kaikki huonekalut on vähintään 25 v vanhoja. Tämä jäi nyt kuitenkn ostoskoriin, Ström, Klambenborg. Muuten, mun musta nahka/käärmelaukku on tästä liikkeestä.



Tiina osti numeropaidan.Voigt Österbro.


Armykalsongit -75% alella. Sarkan löytö. Sarkka on mun virallinen personal alekorihaukka! Mä en koskaan edes huomaa aletankoja tai -koreja! Eiks oo komeet????


Sarkan uusi pääkallohuivi. Sarkka, kampaaja/maskeeraaja teki huomion, että katukuvassa näkyi melko paljon lyhyitä hiuksia! Ihan tiedoksi vain!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti